Výměna a vrácení zboží

Ahoj! Pokud ti boty, co sis u nás objednal/a, nesedí nebo si to s nimi rozmyslel/a, není to vůbec problém. Stačí, když nám je pošleš zpátky a my ti zdarma zašleme nový pár, ať už jiné velikosti nebo modelu.

Chápeme, že občas to s výběrem prostě nevyjde. Máš možnost od smlouvy odstoupit a boty k nám vrátit. Počítej s tím, že to musíš stihnout do 30 dnů od převzetí. Dáme ti ale trochu víc času, pokud budeš potřebovat, takže vrácení akceptujeme až do 2 měsíců, ale pak ti vrátíme 75% z ceny.

Když chceš boty vrátit, pamatuj na tohle:

Jakoby jsi byl/a v kamenném obchodě, tak i u nás můžeš boty klidně vyzkoušet. Ale prosíme, ať to děláš doma a na čisté podlaze, aby podrážky nebyly poškrábané, jako by se mohlo stát při zkoušce venku. A boty v žádném případě nezkoušej na bosou nohu, prosím! A samozřejmě, chceme je zpět v tom krásném obalu, v jakém jsme ti je poslali. Pokud by se něco z toho nepovedlo, může to být komplikované a náklady na uvedení do původního stavu poneseš ty.

Co s tím, když chceš jiné boty?

Jestli si chceš vybrat jiný model nebo jinou velikost, není nic jednoduššího. Udělej novou objednávku, vyber si platbu bankovním převodem, ale s platbou počkej. Až k nám dorazí boty, které vracíš, o vše se postaráme. Pokud by tvůj nový výběr byl dražší, rozdíl zaplatíš při doručení, stejně tak jako poplatek, pokud využiješ Zásilkovnu pro vrácení.

Kam boty poslat?

Až budeš mít boty připravené k odeslání, pošli je prosím na adresu: United Heels s.r.o. , Senovážné náměstí 8, Praha 1, 110 00, Česko.

Zboží můžeš vrátit i prostřednictvím sítě výdejních míst Zásilkovny. V takovém případé si od nás vyžádejte adresní štítek, který nalepíš na balík.
Tato služba je zpoplatněna částkou 59 Kč, resp. 3,90 €, pokud zboží vracíš na výdejním místě na Slovensku. To je výrazně výhodnější cena, než například poštovné České pošty.

Pamatuj, že náklady za vrácení zboží platíš ty.

Formulář pro vrácení

Nezapomeň prosím k botám přiložit tento vyplněný formulář (nebo ten, co je na faktuře):

Jméno zákazníka:
Číslo objednávky nebo faktury:
Prohlášení zákazníka
⎕ Obuv nebyla nošena, ale pouze vyzkoušena (vyzkoušením se rozumí vyzkoušení zodpovídající nákupu v kamenném obchodě)
⎕ Obuv byla zkoušena v čistém prostředí
⎕ Obuv nebyla zkoušena na bosou nohu
⎕ Obuv je vrácena v původním obalu
VýměnaVrácení
⎕ Chci vyměnit za: _________________________⎕ Odstupuji od kupní smlouvy a chci peníze zpět na účet: _________________________
⎕ Odeslání zboží zajistím sám a na vlastní náklady
⎕ Využiju možnost odeslat zboží prostřednictvím Zásilkovny a souhlasím ze stržením ceny dopravy (59 Kč / 3,90 €) ze zaslaných peněz, nebo ji uhradím při dodání nové objednávky
Datum a podpis:
Tvoje preference nám pomáhají se zlepšovat, díky za každou zpětnou vazbu:
⎕ Boty jsou mi velké / malé. Obvykle kupuji velikost číslo ______
⎕ Boty jsou mi úzké / široké / celkově nesedí na mojí nohu
⎕ Boty se mi nelíbí
⎕ Neodpovídají popisu
⎕ Kvalita není podle mých představ

Chceme, aby s námi bylo vše co nejjednodušší a nejpříjemnější, takže pokud máš jakékoli otázky nebo potřebuješ s něčím pomoci, klidně se na nás obrať. A nezapomeň, že Obchodní podmínky obsahují všechny důležité informace a detaily, takže si je v klidu přečti, abys byl/a na všechno připraven/a.